Re: Απάντηση: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη
Αγαπητέ Νίκο,
Σε υπερευχαριστώ, και όλους, για την υποστήριξη και για τα καλά σας λόγια!
Νίκο και σε εμένα έστειλαν αυτό το survey και μπορείς να υποθέσεις τι απάντησα. Ουδεμία περαιτέρω ενέργεια δεν έγινε προς την πλευρά μου από την APPLE Inc.
Φοβάμαι λοιπόν ότι αυτά είναι για τα μάτια του κόσμου.
Σε ό,τι δε αφορά στο 00800.... ορίστε το 00800: http://www.teleperformance.com/en/Home.aspx
Με την ευκαιρία, σημειώνω ότι για το όλο θέμα έχω ΚΑΙ εγώ επικοινωνήσει με την Apple Inc και το CNET.COM και άλλοι. Αποτέλεσμα 0... έστω δημόσια. Για να δούμε όμως πως θα αντιδράσουν όταν θα επιδώσουμε το petition χέρι χέρι με κάλυψη από blogs και ΜΜΕ.
Πράγματι, δεν γνώριζα το πρόβλημα με τα DOA. Δυστυχώς με τόσες υπογραφές δεν είναι σωστό να πειράξουμε κείμενο που έχει ήδη υπογραφεί. Ελπίζω όμως ότι καλύπτεται στο "resolve complaints on first attempt."
Και πάλι ευχαριστώ πάρα πολύ!
Αγαπητέ Νίκο,
Σε υπερευχαριστώ, και όλους, για την υποστήριξη και για τα καλά σας λόγια!
Νίκος;1055969523 said:Αγαπητέ Δημήτρη,
Αυτό το κάνει ήδη. Μετά από κάθε επισκευή, έρχεται σε επαφή με τον κάτοχο του επισκευσμένου μηχανήματος είτε με email είτε μέσω τηλεφώνου όπου καλεί να συμπληρωθεί ένα αναλυτικό survey σχετικά με την εξυπηρέτηση και την ποιότητα της επισκευής. Το δυστύχημα είναι ότι πολύ χρήστες το περνάνε στο ντούκου.
Και επίσης γιαυτό τον λόγο δημιουργήθηκε πρόσφατα το τηλ.κέντρο στην Ελλάδα (00800-)
Νίκο και σε εμένα έστειλαν αυτό το survey και μπορείς να υποθέσεις τι απάντησα. Ουδεμία περαιτέρω ενέργεια δεν έγινε προς την πλευρά μου από την APPLE Inc.
Φοβάμαι λοιπόν ότι αυτά είναι για τα μάτια του κόσμου.
Σε ό,τι δε αφορά στο 00800.... ορίστε το 00800: http://www.teleperformance.com/en/Home.aspx
Με την ευκαιρία, σημειώνω ότι για το όλο θέμα έχω ΚΑΙ εγώ επικοινωνήσει με την Apple Inc και το CNET.COM και άλλοι. Αποτέλεσμα 0... έστω δημόσια. Για να δούμε όμως πως θα αντιδράσουν όταν θα επιδώσουμε το petition χέρι χέρι με κάλυψη από blogs και ΜΜΕ.
Κακά τα ψέματα... το βασικό του προϊόντος είναι η επέκταση της εγγύησης. Διερωτώμαι πως μπορείς να πουλάς 3 χρόνια όταν ο 1 χρόνος είναι κανονικά δωρέαν βάσει νόμου.4) to make sure that Apple Care (additional guarantee) sold in Greece does not replace the minimum two-year guarantee.
"
To Applecare δεν είναι μόνο η εγγύηση, αλλά και άλλες υπηρεσίες όπως 3 ετή τηλεφωνική υποστήριξη και υπηρεσία Pick up and return.Και ισχύει και το παραπάνω.
Πράγματι, δεν γνώριζα το πρόβλημα με τα DOA. Δυστυχώς με τόσες υπογραφές δεν είναι σωστό να πειράξουμε κείμενο που έχει ήδη υπογραφεί. Ελπίζω όμως ότι καλύπτεται στο "resolve complaints on first attempt."
Και πάλι ευχαριστώ πάρα πολύ!