Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

 Νίκος

Supreme Member
Σίγουρα υπάρχουν οι άνθρωποι των 700 όπως λες. Όμως υπάρχουν και άλλοι για άλλα θέματα που δεν αφορούν το πως θα ενεργοποιήσεις το iPhone ή τι ειναι το iTunes.
Η iSquare δεν έχει καμία απολύτως σχέση σε οτιδήποτε αφορά αυτήν την υπηρεσία, αλλά μόνο η Apple.
 

doityourself

New member
28 October 2010
17
Αθήνα
Νίκο,άψογος...

Καλό είναι εάν ΔΕΝ είμαστε 100% σίγουροι για κάτι,να μην καταπιανόμαστε με αυτό...

Εάν τυχόν κάποιος εργάζεται στο phone support,ας μιλήσει...
Οι υπόλοιποι (...συμπεριλαμβανομένου και εμού),εάν δεν γνωρίζουμε,εκτιθέμεθα...
 

mechpanos

Established Member
21 August 2009
165
Μια περιπέτειε έχει ο αδελφός μου, με ένα Toshiba laptop αγορασμένο από Κωτσόβολο, με το οποίο τραβιέται 2 μήνες περίπου!
Αρχικά η οθόνη "κόλλαγε" και εμφανίζονταν περίεργα σχήματα και αλλοιωμένα χρώματα, μέχρι που έσβηνε τελείως. Σε safe mode κανένα πρόβλημα, μόνο σε κανονική λειτουργία των Windows 7. Θεωρήσαμε ότι έφταιγαν οι drivers, ψάξαμε να βρουμε τους κατάλληλους και να κάνουμε επανεγκατάσταση αλλά τίποτα και έτσι το έστειλε Αθήνα (μένουμε επαρχία), για επισκευή στο service.
Οι άνθρωποι πολύ εξυπηρετικοί, του είπαν ότι είναι πρόβλημα drivers και το επέστρεψαν επισκευασμένο, μόνο που σε 1 εβδομάδα έκανε τα ίδια.
Ξανά πακετάρισμα, ξανά αποστολή Αθήνα αυτή τη φορά του είπαν ότι θέλει αλλαγή η οθόνη...επιστροφή με νέα οθόνη, σε 1 εβδομάδα τα ίδια!
Ξανά πακετάρισμα, ξανά αποστολή Αθήνα και του λένε ότι το παρέλαβαν με σπασμένη οθόνη........:smash::smash::smash: επειδή έχω δει πώς είχε συσκευαστεί το laptop και ξέρω πώς μπορεί να σπάσει μια οθόνη κατά την μεταφορά, κάτι τέτοιο δεν παίζει ακόμα και να έπεφτε από τα χέρια του courrier, άσε που έγραφε με μεγάλα γράμματα εύθραυστο.
Τέλος πάντων μετά από 2 εβδομάδες αναμονής χωρίς καμία εξέλιξη (είχε μπει και η courrier στο παιχνίδι μήπως αναλάμβανε ευθύνη) ήρθε τηλέφωνο από την μαμά Toshiba (όχι το service) ζητώντας συγγνώμη και ότι το laptop θα αντικατασταθεί με νέο.
Ορίστε αντιμετώπιση σοβαρή από εταιρεία, και μπράβο τους βέβαια το service μου φανήκανε λίγο πονηρίδηδες...
Βέβαια την 3η φορά ήταν σε δίλημμα να το ξαναστείλει ή να ζητήσει αντικατάσταση από Κωτσόβολο, αλλά είπε να ξαναδοκιμάσει την τύχη του με επισκευή...το θέμα είναι ότι εδώ και 2 μήνες έχει μείνει χωρίς laptop και οι δόσεις τρέχουν...ενώ δεν ήταν και από τα φθηνά!
 

kostis

AVClub Enthusiast
26 January 2007
876
Κόρινθος
Δεν έχω ξαναδιαβάσει 47 σελίδες thead μονορούφι ποτέ. Έχουν πονέσει τα μάτια μου και πήγα και το πρωί τη γυναίκα μου στο νοσοκομείο με κολικό νεφρού.

Να πώ μπράβο στο papadimi; Δε φτάνει.

Πάντως ξεκίνησα να ψάχνω το apple corner του avclub για να μάθω τί γίνεται με αυτά τα imac μήπως έπερνα ένα και έφευγα από αυτά τα windows και τα pc που μου έχουν φάει τα νιάτα.

Τί να κάνω τώρα; Όχι πείτε μου ρε παιδιά. Να ρισκάρω; Δε θέλω. Να μείνω στα windows; Δε θέλω. Να πάω στο Linux; Βαριέμαι να ξαναανακαλύπτω τις ιδιαιτερότητες ενός νέου λειτουργικού, όχι και τόσο φιλικού.

O papadimi:
1. Ανέδειξε το πρόβλημα με τα iMac .
2. Αποκάλυψε τη συμπεριφορά του ελληνικού service.
3. Ενεργοποίησε όλους εμάς να γράψουμε έστω μία γραμμή.
4. Μας έδωσε τη δυνατότητα να υπογράψουμε ώστε κάτι να αλλάξει.

Είναι πρωτοπόρος. Είναι θαρραλέος. Είναι νικητής.
 

kostis

AVClub Enthusiast
26 January 2007
876
Κόρινθος
Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

τα imac δεν εχουν προβλημα γενικα

το συγκεκριμμενο ειχε ...

Συγνώμη αλλά εγώ δεν κατάλαβα κάτι τέτοιο.
 

FragoulisNaval

Supreme Member
4 November 2009
7,820
Δίπλα στον Pseiras.....
Re: Απάντηση: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Τί να κάνω τώρα; Όχι πείτε μου ρε παιδιά. Να ρισκάρω; Δε θέλω. Να μείνω στα windows; Δε θέλω. Να πάω στο Linux; Βαριέμαι να ξαναανακαλύπτω τις ιδιαιτερότητες ενός νέου λειτουργικού, όχι και τόσο φιλικού.

Εχω Ubuntu Linux στο desktop και mac mini στο σαλόνι. Η άποψή μου είναι η εξής:

Α.) Αν δεν θες να δαπανήσεις χρήματα και εχεις ήδη υπολογιστή στο σπίτι, βάλε τα Ubuntu και ξεχνάς :

1.) Format
2.) defragment
3.) Firewall
4.) Ιούς

κ.α πολλά. Συν την σταθερότητα του λειτουργικού σύν το ότι είναι ΤΣΑΜΠΑ και υποστηρίζεται από εκατομμύρια developers/χρήστες. Οι ιδιατερότητες που αναφέρεις είναι μια ώρα να σου εξηγήσει κάποιος τί γίνεται. Τόσο απλά.

Β.) Αν έχεις ήδη οθόνη και θέλεις να πεοραματιστείς τότε πάρε ένα mac mini που είναι και φθηνότερο και θα μπορέσεις να περιεργαστείς το MacOS.

Μπλέκοντας και με τα δύο λειτουργικά συστήματα εγώ προτείνω Linux. Για τα Mac πολύ ντόρος για πολύ λίγα πράγματα....
 
18 June 2006
7,544
Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Συγνώμη αλλά εγώ δεν κατάλαβα κάτι τέτοιο.

λάθος κατάλαβες!!!..τα iMac είναι πολύ αξιόπιστα μηχανήματα!!...ο δικός μου είναι μηχάνημα 28 μηνών και δουλεύει σαν να τον αγόρασα σήμερα!!!

το ότι η υποστήριξη-των mac-στην Ελλάδα πάσχει...ναι είναι γεγονός!!..αλλά άλλο το ένα κι άλλο το άλλο!!!
 
Από όσο έχω καταλάβει εγώ από όλη την ιστορία, τα πράγματα είναι απλά.

Κάποιες παρτίδες (ή ίσως και όλα τα) iMacs εάν τοποθετηθούν με σεβαστή κλίση προς τα πίσω (δηλαδή εάν η εικόνα κοιτάζει προς τα πάνω, όπως θα τη ρύθμιζε κάποιος για παράδειγμα για να την βλέπει όρθιος) είναι πρακτικά σίγουρο ότι θα αποκτήσουν "γκρίζες σκιές" εξαιτίας της θερμότητας του σκληρού δίσκου. Δεν ξέρω κατά πόσο το διόρθωσε αυτό το ελάττωμα η Apple μετά τον σχετικό ντόρο που έγινε.

Αυτά, από τεχνική άποψη.

Το support είναι άλλο (επίσης σοβαρότατο!!) θέμα.
 

Tek_Killa

AVClub Enthusiast
5 February 2008
1,028
Re: Απάντηση: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Δεν έχω ξαναδιαβάσει 47 σελίδες thead μονορούφι ποτέ. Έχουν πονέσει τα μάτια μου και πήγα και το πρωί τη γυναίκα μου στο νοσοκομείο με κολικό νεφρού.

Να πώ μπράβο στο papadimi; Δε φτάνει.

Πάντως ξεκίνησα να ψάχνω το apple corner του avclub για να μάθω τί γίνεται με αυτά τα imac μήπως έπερνα ένα και έφευγα από αυτά τα windows και τα pc που μου έχουν φάει τα νιάτα.

Τί να κάνω τώρα; Όχι πείτε μου ρε παιδιά. Να ρισκάρω; Δε θέλω. Να μείνω στα windows; Δε θέλω. Να πάω στο Linux; Βαριέμαι να ξαναανακαλύπτω τις ιδιαιτερότητες ενός νέου λειτουργικού, όχι και τόσο φιλικού.

O papadimi:
1. Ανέδειξε το πρόβλημα με τα iMac .
2. Αποκάλυψε τη συμπεριφορά του ελληνικού service.
3. Ενεργοποίησε όλους εμάς να γράψουμε έστω μία γραμμή.
4. Μας έδωσε τη δυνατότητα να υπογράψουμε ώστε κάτι να αλλάξει.

Είναι πρωτοπόρος. Είναι θαρραλέος. Είναι νικητής.

Nα πάρεις mac mini. Συνήθως στα mac, στις οθόνες εμφανίζονται τα προβλήματα (imac - mac laptops) απ ότι έχω καταλάβει. Απέκτησα ένα mac mini τα Χριστούγεννα και βρήκα την υγειά μου. Του έβαλα και 8gb μνήμη και πετάει. Φτου φτού δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα...
 
22 June 2006
34,864
NEO HRAKLEIO
Μη πετάτε ότι θέλετε ρε !


Εγω έχω αλλάξει 4-5 Mac τα τελευταία χρόνια και δεν είχα κανένα πρόβλημα στις οθόνες τους.
Έχω τώρα iMac Kai MacBook pro και δεν έχουν το παραμικρό.

Σίγουρα κάποιες παρτίδες είχαν θεματα, αλλα σε σύνολο εκατομμυρίων πωλήσεων , ακομη και μερικές χιλιάδες κομμάτια είναι ασήμαντο ποσοστό!

Απλά, η apple αποτελεί πια στόχο λόγο μεγέθους ...

Και τα πράγματα δεν είναι όπως παλιά, υπάρχουν εταιρείες, πχ document.GR που σέβονται το πελάτη τους.

Πρόσφατο παράδειγμα, εμένα μου αλλάξανε motherboard στον mbp 2007 μοντέλο, χωρίς χρέωση και σε 2 μόλις μέρες...

Δε ψωνιζουμε Απο αλυσίδες , προτιμουμε τους επίσημους resellers, για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.
 
Last edited:
18 June 2006
7,544
αυτό είναι πολύ σωστό!!!...γνωστή μου που της έφεραν macbookpro από Αμερική και της χάλασε η θύρα dvd...πήγε στην Document και της επισκευάστηκε σε 2 μέρες...το έγραψε και εδώ(είναι μέλος μας)...εγώ πάντως είμαι κατευχαριστημένος με τα Mac!!!
 

papadimi

New member
21 September 2007
77
Αθήνα
Η καταναλωτική μου μονομαχία στην αρένα με τα μήλα

"ένα θετικό επικοινωνιακό προηγούμενο που προστατεύει τους καταναλωτές"

Διάβασα πρόσφατα την απάντηση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην ερώτηση ευρωβουλευτή που αφορούσε στην αγωγή 200,000 ευρώ σε βάρος μου από εταιρεία συμφερόντων Apple στην Ελλάδα, επί της διαμαρτυρίας μου περί καταναλωτικών δικαιωμάτων.

Με αυτή την αφορμή γράφω τις απόψεις μου και συμπεράσματα για όλα τα γεγονότα στην υπόθεση μου.

http://maga.gr/2011/05/22/η-καταναλωτική-μου-μονομαχία-στην-αρέ/


Σας ευχαριστώ θερμά όλους, για μια ακόμη φορά!!!!!!!
 

spartan27gr

AVClub Enthusiast
17 January 2009
1,049
Εμενα παιδια μολις πριν λιγες ημερες μου αντικατασταθηκε και ο δευτερος ιμακ 2010 μοντελο με καινουργιο του 2011!!!λογο οτι και αυτος εβγαζε προβληματα στο μονιτορ!![λεκεδες στην οθονη]αλλα για να μου γινει αντικατασταση επρεπε να γινει μια αναφορα του προβληματος και στην τριτη οθονη που ειχα αλλαξει μεχρι τωρα.Με το που μου εγινε η αναφορα βλαβης απο το εξουσιοδοτημενο σερβις! που τον ειχα παει!!εγινε αμεσως η διαδικασια αντικαταστασης.
 
Last edited: