Μια περιπέτειε έχει ο αδελφός μου, με ένα Toshiba laptop αγορασμένο από Κωτσόβολο, με το οποίο τραβιέται 2 μήνες περίπου!
Αρχικά η οθόνη "κόλλαγε" και εμφανίζονταν περίεργα σχήματα και αλλοιωμένα χρώματα, μέχρι που έσβηνε τελείως. Σε safe mode κανένα πρόβλημα, μόνο σε κανονική λειτουργία των Windows 7. Θεωρήσαμε ότι έφταιγαν οι drivers, ψάξαμε να βρουμε τους κατάλληλους και να κάνουμε επανεγκατάσταση αλλά τίποτα και έτσι το έστειλε Αθήνα (μένουμε επαρχία), για επισκευή στο service.
Οι άνθρωποι πολύ εξυπηρετικοί, του είπαν ότι είναι πρόβλημα drivers και το επέστρεψαν επισκευασμένο, μόνο που σε 1 εβδομάδα έκανε τα ίδια.
Ξανά πακετάρισμα, ξανά αποστολή Αθήνα αυτή τη φορά του είπαν ότι θέλει αλλαγή η οθόνη...επιστροφή με νέα οθόνη, σε 1 εβδομάδα τα ίδια!
Ξανά πακετάρισμα, ξανά αποστολή Αθήνα και του λένε ότι το παρέλαβαν με σπασμένη οθόνη........:smash::smash::smash: επειδή έχω δει πώς είχε συσκευαστεί το laptop και ξέρω πώς μπορεί να σπάσει μια οθόνη κατά την μεταφορά, κάτι τέτοιο δεν παίζει ακόμα και να έπεφτε από τα χέρια του courrier, άσε που έγραφε με μεγάλα γράμματα εύθραυστο.
Τέλος πάντων μετά από 2 εβδομάδες αναμονής χωρίς καμία εξέλιξη (είχε μπει και η courrier στο παιχνίδι μήπως αναλάμβανε ευθύνη) ήρθε τηλέφωνο από την μαμά Toshiba (όχι το service) ζητώντας συγγνώμη και ότι το laptop θα αντικατασταθεί με νέο.
Ορίστε αντιμετώπιση σοβαρή από εταιρεία, και μπράβο τους βέβαια το service μου φανήκανε λίγο πονηρίδηδες...
Βέβαια την 3η φορά ήταν σε δίλημμα να το ξαναστείλει ή να ζητήσει αντικατάσταση από Κωτσόβολο, αλλά είπε να ξαναδοκιμάσει την τύχη του με επισκευή...το θέμα είναι ότι εδώ και 2 μήνες έχει μείνει χωρίς laptop και οι δόσεις τρέχουν...ενώ δεν ήταν και από τα φθηνά!